Här kan du läsa mer om våra villkor som gäller för dig som är privatkund hos oss. 

Nedan kan du läsa mer om våra villkor för InCharge Smart hemma laddbox (hårdvaran) och våra tjänster. Du kan också läsa villkoren för våra publika laddstationer som gäller när du laddar längs med vägen med InCharges laddkort eller laddbricka.

 


 

Villkor InCharge Smart Hemma hårdvara

Villkor InCharge Smart Hemma tjänster

Villkor publik laddning

 

Ångerrätt InCharge Smart Hemma laddbox

När du fått din laddbox levererad har du 14 dagars ångerrätt. Kontakta vår kundservice på telefon 020-52 62 00 vardagar 9.00 – 17.00 för mer information om ånger.

Du kan också använda vår ångerblankett. Mejla blanketten till kundservice@goincharge.com eller posta den till: Vattenfall Kundservice – InCharge, Kungsgatan 72, 90330 Umeå

Feedback