Egenhjälp för dig som är stationsägare

Här hittar du länkar till formulär som låter dig som stationsägare ändra priser på dina stationer, uppdatera ägandeskap för både stationer, laddkort och brickor, eller göra ändringar på dina tjänster.

Felsökning när en laddstation inte fungerar

Fungerar inte en laddstation som den ska? Här hittar du tips på hur du kan felsöka och lösa problemet. 

Till felsökning

Ändra laddpris /kWh

Här kan du som stationsägare ändra laddpriset /kWh på dina stationer med InCharge Pay.

 

Till formuläret

Ändra laddpris /kWh och /min

Här ändrar du som stationsägare priset /kWh och /min på dina stationer

 

Till formuläret

Ändring av InCharge tjänsteabonnemang

Genom att fylla i formuläret här kan du göra ändringar eller tillägg av tjänster till ert nuvarande tjänsteabonnemang hos InCharge.

Ändringar utförs alltid tidigast 10 arbetsdagar efter att InCharge fått in den fullständiga begäran.

 

Till formuläret

Övertagande av laddstationer och tjänster från annan företagskund

När du som företagskund vill ta över laddstationer och tjänster från en annan företagskund som är befintlig kund hos oss idag.  

 

Till formuläret

Övertagande laddkort/laddbrickor (företag)

När du som företagskund vill ta över laddkort eller laddbrickor som är registrerade på en annan företagskund hos oss idag.

 

Till formuläret

Ändra administratör / Self Service Administrator

Skicka in formuläret om du vill ändra Self Service Administrator (SSA) för din organisation.

 

Till formuläret

Uppsägning av laddkort eller laddbricka

Genom att fylla i formuläret här kan du avsluta ett eller flera laddkort/brickor. Behöver du spärra kort/bricka kontakta kundservice omgående på telefon 020-52 62 00.

 

Till formuläret

Feedback