Felsökning när en laddstation inte fungerar
Fungerar inte en laddstation som den ska? Här hittar du tips på hur du kan felsöka och lösa problemet.
Ändra laddpris /kWh
Här kan du som stationsägare ändra laddpriset /kWh på dina stationer med InCharge Pay.
Ändra laddpris /kWh och /min
Ändring av InCharge tjänsteabonnemang
Genom att fylla i formuläret här kan du göra ändringar eller tillägg av tjänster till ert nuvarande tjänsteabonnemang hos InCharge.
Ändringar utförs alltid tidigast 10 arbetsdagar efter att InCharge fått in den fullständiga begäran.
Övertagande av laddstationer och tjänster från annan företagskund
När du som företagskund vill ta över laddstationer och tjänster från en annan företagskund som är befintlig kund hos oss idag.
Övertagande laddkort/laddbrickor (företag)
När du som företagskund vill ta över laddkort eller laddbrickor som är registrerade på en annan företagskund hos oss idag.
Ändra administratör / Self Service Administrator
Skicka in formuläret om du vill ändra Self Service Administrator (SSA) för din organisation.
Uppsägning av laddkort eller laddbricka
Genom att fylla i formuläret här kan du avsluta ett eller flera laddkort/brickor. Behöver du spärra kort/bricka kontakta kundservice omgående på telefon 020-52 62 00.
Feedback