Fungerar inte en laddstation som den ska? Här hittar du tips på hur du kan felsöka och lösa problemet.
Här kan du som stationsägare ändra laddpriset /kWh på dina stationer med InCharge Pay.
Genom att fylla i formuläret här kan du göra ändringar eller tillägg av tjänster till ert nuvarande tjänsteabonnemang hos InCharge.
Ändringar utförs alltid tidigast 10 arbetsdagar efter att InCharge fått in den fullständiga begäran.
När du som företagskund vill ta över laddstationer och tjänster från en annan företagskund som är befintlig kund hos oss idag.
När du som företagskund vill ta över laddkort eller laddbrickor som är registrerade på en annan företagskund hos oss idag.
Skicka in formuläret om du vill ändra Self Service Administrator (SSA) för din organisation.
Genom att fylla i formuläret här kan du avsluta ett eller flera laddkort/brickor. Behöver du spärra kort/bricka kontakta kundservice omgående på telefon 020-52 62 00.
Feedback