Obs! Laddbrickorna är slut för tillfället, med du kan fortfarande beställa laddkort nedan.
Snart kan du ladda med InCharge! Du laddar och betalar enkelt via vår app. Har du inte möjlighet att ladda ner appen kan du beställa laddkort eller bricka. Fyll i formuläret så har du ditt laddkort eller laddbricka inom ett par dagar. Vi levererar ditt laddkort eller bricka kostnadsfritt - du betalar enbart för det du laddar. Om du inte har ett svenskt personnummer, ring eller mejla oss så hjälper vi dig.
Observera att du inte kan logga in på My InCharge-portal om du inte har fått en länk via e-post och aktiverat ditt konto först. För att få en aktiveringslänk beställer du ett laddkort eller laddbricka nedan. När du har skickat din beställning får du ett e-postmeddelande för att aktivera ditt My InCharge-konto.
InCharge behandlar personuppgifter som lämnas på denna sida för att teckna de avtal om att använda InCharges publika laddtjänst som begärs. Genom att lämna dina uppgifter här kan du även komma att nås av information, marknadsföring och nyheter från InCharge, denna behandling har InCharges berättigade intresse som grund. Vill du inte ta del av dessa erbjudanden kan du närsomhelst kontakta vår kundservice på 020-52 62 00 och meddela det. Uppgifter som samlas in sparas under tiden då du har ett aktivt avtal med oss och därefter 12 månader.
För mer information om hur InCharge behandlar personuppgifter och hur man kan åberopa sina rättigheter enligt gällande dataskyddslagstiftning www.goincharge.com/se/footer-utility-pages/personuppgifter/.
Dataskyddsombud för Vattenfall AB kan nås via epost på dpo.nordics@vattenfall.com eller telefon 08 - 739 50 00. Frågor rörande Vattenfallkoncernens personuppgiftsbehandling kan ställas till vårt dataskyddsombud eller via det allmänna kontaktformuläret på hemsidan.